Volgers

dinsdag 2 oktober 2012

Top-3.....

Hier zijn we dan met de TOP-3 van challenge nr.2 gekozen door ons DT.
Voor ik die bekend ga maken wil ik graag wijzen op de volgende regel voor deelname aan de challenge: wij willen dat je bij deelname aan de challenge het hobbyhome/hobbyartikelen-logo op je blog plaats en niet in je blogbericht. In je bericht noemen dat je meedoet aan onze challenge en ons logo op je blog in de zijkant!!!! Wij gaan er nu streng op controleren en wanneer je dit niet hebt gedaan dan doe je niet mee voor de prijzen!

Jullie hebben weer prachtige creaties gemaakt en wij willen jullie nogmaals bedanken voor het meedoen. We hebben genoten van al het moois en onze top-3 is al volgt :

Op nr. 1 hebben wij.........

                                                                              ELS



Op nr. 2..........

                                                                         JEANET


Op nr. 3.........


                                                                        TINEKE


Jullie mogen het logo hieronder meenemen voor jullie blog!



Aan de nr.1 Els willen wij  vragen of je misschien belangstelling hebt om onze gastdesigner te zijn bij de challenge voor de maand november en als dat zo is, wil je dan contact opnemen dan kunnen we je de opdracht doorgeven.

Nogmaals dankjewel allemaal en we hopen jullie weer terug te zien bij de TON-SUR-TON challenge van de maand oktober die je rechtsboven terug kan vinden.




9 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat mijn creatie voor de top 3 is uitgekozen!! Dank jullie wel.
    Els en Jeanet, ook gefeliciteerd.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Els,
    Wat leuk dat je gewonnen hebt, je hebt ook wel een ontzettend mooi
    doosje gemaakt..complimenten..

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil graag de dames Els Jaenet en Tineke feliciteren met hun prijs
    Vakantie groetjes van Ghea uit Kootwijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creaties staan er in de top drie!!!
    Super...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zie ik opeens mijn doosje staan en moet het toch even over me heen laten gaan. Hahaha nou erg leuk hoor. Het logo zal ik op mijn blog plaatsen. Bedankt en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dames gefeliciteerd met jullie prachtige Top 3

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende top 3!!!! Gefeliciteerd dames!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd dames!!
    Wat een prachtige foto's..

    Heel mooi gemaakt.

    Gr Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dames met jullie schitterende creaties, ze zijn helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create