Volgers

vrijdag 17 mei 2013

Challenge 17 mei


Vandaag maken we de winnaar bekend van de challenge..
 
De Random heeft gedraaid en de winnaar is....
 

 
En dit is de winnende kaart.
 
Van harte gefeliciteerd met het winnen van de Challenge.
Deze Badge is voor jou!
 
 
Neem je even contact met ons op voor je prijs?
 Als je het leuk zou vinden mag je een kaart maken voor de volgende Challenge.
 
 
 
Vandaag start ook de nieuwe challenge bij hobbyhome hobbyartikelen.
 
Eerder was de challenge op elke 1ste van de maand maar dat is gewijzigd in éénmaal per twee weken.
Nog meer kans op een leuke prijs dus!

Deze keer mocht ik de opdracht verzorgen en ik heb gekozen voor een sketch.
Zelf vind ik het altijd wel heerlijk werken.
 
Dit is mijn voorbeeldkaart geworden....


...en dit is de sketch die ik er voor gemaakt heb.
 
Dit is de voorbeeldkaart van de winnaar van de vorige Challenge Janie.
 
 
 
Natuurlijk hebben we weer een leuke prijs voor jullie!

 
Ik wens jullie allemaal heel veel inspiratie toe en ik hoop op veel inzendingen....
 

 


Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.
 

14 opmerkingen:

  1. wat een beeldschoon kaartje en mooie sketch!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Janie, van harte gefeliciteerd, dit is je 2de vandaag, je bent ook al het zonnetje van de week, is dat wat?
    De nieuwe challenge ziet er ook weer erg leuk uit, ik schrijf hem in ieder geval op, ik hoop dat ik het ga redden, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Janie en team, bedankt dat ik mee mocht doen.
    Wat een mooie sketch en een schitterende kaart, echt een schatje weer.
    liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sketch Joke! Die ga ik ook eens proberen. Je kaart ermee is in elk geval een plaatje!
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Janie, helemaal super hier gewonnen met je kaartje, met hetzelfde kaartje in de top 3 bij de Dutch Magnolia Chickies en dan ook nog eens in het zonnetje gezet, nou jouw dag kan niet meer stuk, super.
    En Joke wat is je kaartje supermooi, prachtige sketch ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Janie met je winnende kaart!!!
    Super mooi kaartje joke en een hele leuke sketch heb je gemaakt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteer en ook deze challenge ziet er weer toppie uit.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Janie, gefeliciteerd met je prijs!!
    Wat een superleuke sketch Joke!! Schitterende kaart heb je ermee gemaakt in een mooie kleur blauw!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Janie.

    Een heel leuke schets en mijn kaart staat er. ik weet alleen niet wat er verkeerd gaat,de link klopt maar ik krijg de foto er niet op.

    Gr. AnneMaria.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Janie, gefeliciteerd met je prijs en je hebt een héél leuk kaartje gemaakt met mijn sketch!!! Ziet er vrolijk uit!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi dames wat een mooie sketch en dito voorbeelden.
    Veel zin heb ik om mee te doen, groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je prijs Janie, leuk!
    Ik wil graag meedoen met deze challenge, heb zojuist het logo in mijn sidebar gezet, volgster was ik al, en voldoe hopelijk aan alle eisen anders hoor ik het wel, is voor mij nl de eerste keer dat ik via een sketch aan een challenge meedoe.
    Groetjes Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vandaag mijn mooie prijs binnengekregen, hartstikke
    bedankt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create