Volgers

vrijdag 12 juli 2013

Challenge Tag Door Diana..

Challenge winnaar "Alles mag ".

De random hebben we weer laten draaien 
om een winnaar te kiezen uit al die prachtige inzendingen..
Wat hebben we ongelofelijk veel mooie kaarten en creaties gezien.

Gelukkig hoeven wij niet zelf te kiezen ;-)

En de winnaar is geworden Marlies !


Van harte gefeliciteerd met het winnen van de challenge !
Neem je even contact met ons op voor je prijs...


En dan nu de nieuwe Challenge bedacht door Diana..

Maak een Tag !



Hallo Allemaal,

Dit is dan mijn Tag voor de Challenge.
 Ik heb een wat oudere papierlijn van Maja gebruikt, Fika, blijft toch ook erg mooi. 
Alle randjes weer geinkt met Distress inkt, Walnut Stain.
Tilda is gekleurd met Prisma potloden en heb ik gemat 
op een van mijn favoriete Nestabilities, de Floral Ovals. 
Tilda haar sokjes, haarstrikjes en hat randje van haar jurkje heb ik
 bewerkt met Stickles, de frosted lace. 
Achter de bloemen heb ik wat kleine stukjes crispy lint gestoken, dat ik eerst aan een stukje bloemendraad heb bevestigd.
Verder heb ik nog een wondgaasje, 2 papieren doilies van Wilton, plakparels, meeldraadjes en wat houten vlindertjes gebruikt.


Hier is de Tag van Esmee de winnaar van de vorige Challenge.


Esmee is pas 11 Jaar!!!
Wat heb je dit weer knap gemaakt petje af hoor..

Natuurlijk hebben we weer een leuke prijs..


Een nieuwe Craftables Mal..



Ik ben benieuwd wat jullie van deze Challenge vinden en hoop natuurlijk dat jullie ondanks de vakantie weer allemaal mee zullen doen.

Allemaal weer heel erg bedankt voor jullie bezoek en een hele fijne dag.

Liefs, 
Diana
xxx

Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.




3 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk dat ik de challenge 'alles mag' heb gewonnen! Ik ben er super blij mee! Bedankt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Marlies met je prachtige winnende kaart

    Leuke Challenge Diana
    prachtige voorbeelden hebben jij en Esmee gemaakt

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge dit keer. Ik doe graag mee met de tag die ik heb gemaakt.
    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create