Volgers

vrijdag 26 juli 2013

Kleuren uitdaging ?!

Vandaag laten wij alweer de winnaar zien van de Challenge..
 

De Random heeft gedraaid en de winnaar is geworden..
 

Van harte gefeliciteerd Lisbeth met het winnen van de prijs!
Mail je ons even voor je prijs?

En dit is de winnende Tag van Lisbeth..
 
 
Is hij niet prachtig?
 
En nu gaan we op naar de volgende Challenge bedacht door Marcella!


Hallo Allemaal

Vandaag start er ook een nieuwe Challenge en mocht ik een keer wat verzinnen .
Laat je inspireren door de kleurtjes op de foto .



Ik heb daar een voorbeeldkaartje voor gemaakt .
Het is een easelkaartje geworden .




Ik heb de stempel van Gorjuss Ruby gebruikt en ingekleurd met potloden en haar jurkje is nog een keer op papier gestempeld en daarna uitgeknipt en opgeplakt ,zo is het dezelfde kleur als de leukeVlinder rand
Het ovaal is de spelbinder Floral Ovals en deze heb ik weer met naaimachine garen met de hand door de gaatjes genaaid .
De tags zitten er los in en daar kan eventueel later nog een tekst op .
De tekst stempel die ik heb gebruikt is druk vandaag op pauze en geniet ...........
Hoop dat jullie allemaal weer gezellig meedoen
ondanks dat we midden in de vakantie zitten ........

De prijs van deze Challenge is :


 


Veel succes met de uitdaging!

Groetjes Marcella
 

Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Lisbeth!
    Wat een leuk voorbeeld is er weer gemaakt, lekkere vrolijke kleurtjes.
    liefs Hanny
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enorm creatieve website. Ik lees hier graag over al die hoogstandjes en probeer er zelf ook iets leuks van te maken. Dank je voor alle tips op dit mooie blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Liesbeth.
    Wat een hoeveelheid kleuren mogen we kiezen voor deze challenge.
    Chantal je kaart is gorgeus,wat veel details ,super.

    Ga kijken of het lukt.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeli hoor LIesje!!! en Marcella gave uitdaging ik doe mee!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke zonnig gekleurde kaartjes allemaal!
    ik doe graag mee met mijn uitwerking.
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Lisbeth, met je prachtige winnende Tag!
    Super leuke uitdaging Marcella en een heel mooi voorbeeldkaartje waar een hoop moois op te zien is.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke uitdaging en mooie voorbeeld kaarten dame,s
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Lisbeth, en Marcella leuke kleuren challenge. Doe graag weer mee. En heb mijn creatie weer geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create