Volgers

vrijdag 9 augustus 2013

Challenge Wendy..




Vandaag maken wij weer de winnaar bekend van de Challenge .

De random heeft gedraaid en de winnaar is geworden..

Nummer 5. Aartje
 
En dit is de prachtige kaart van Aartje.
Wat een vrolijke gezellige creatie!
 


Van harte gefeliciteerd met je leuke prijs!



Deze Badge is voor jou!
 
 
Mail je ons even voor je gegevens?

Hallo Allemaal!

Vandaag start er weer een nieuwe challenge .
Aan  mij de eer om een onderwerp te kiezen en dat is geworden ...

"Zomer"

Ik wil jullie graag uitdagen om allemaal een creatie te laten zien met een zomers tintje. 


Ik ben erg benieuwd wat jullie voor een moois gaan creëren! 


Zelf heb ik een kaartje gemaakt met het afdrukje "Tilda with big ice cream", daar krijg je gelijk een zomer gevoel van dacht ik.
Voor deze kaart heb ik diverse mallen en stansen gebruikt van o.a. Magnolia (2 tags), Sizzix (zijkanten), Cheerylynn (vlinders), Spellbinders (ovaal achter Tilda), Marianne design (hartje) en de vorm van de kaart is een Go Kreate mal.
De kaart heb ik  afgewerkt met veel parels, bloemen, veertjes en Frantage.

Hier is de prijs die jullie kunnen winnen.





2 Zomerse prijsjes..


Jullie hebben tot en met vrijdag 23 augustus 20:00 om mee te doen met deze challenge.
 Ik kijk al uit naar de mooie creaties!

Liefs,
Wendy



Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

7 opmerkingen:

  1. Aartje Gefeliciteerd en "team" bedankt voor deze kans.
    De nieuwe challenge is weer leuk en de voorbeeldkaart is gewoon in een woord schitterend.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Aartje met je prachtige winnende kaart.
    Super leuke Challenge Wendy, een geweldig mooie voorbeeldkaart

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om mijn kaartje hier terug te zien als winnaar. Ik stuur jullie snel een mailtje. Ga de badge ook op mijn blog zetten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeeldkaarten weer! Ik heb een wat modernere versie bedacht...hopelijk vinden jullie dit ook leuk.
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb vergeten aan te geven dat ik een tweede creatie heb ingestuurd hoe los ik dit op?
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeelden dame,s
    Ik hebmijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke voorbeeldkaarten. IK heb zelf een vrij eenvoudige kaart gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create