Volgers

zaterdag 10 augustus 2013

Top 3. Challenge Kleurenuitdaging

Goede morgen allemaal ..
 
Wat leuk dat jullie weer komen kijken naar de Top 3 van de Challenge
 
Kleurenuitdaging !
 
Er waren leuke ideeën ,frisse kaarten en creaties .
Echt leuk om eens rond te neuzen zo s'avonds op de bank.
Ik borrel dan altijd van de leuke ideeën om gelijk aan de slag te gaan.
Dan is de missie geslaagd van het blog al is het bij in ieder geval 1 volger ;-)
 
Want dames ik volg jullie al kan ik niet bij iedereen een reactie plaatsen ik bekijk ze allemaal !
 
En ons team is ook reuze blij dat we nieuwe volgers krijgen welkom allemaal.
Hebben jullie al gezien dat er een leuke Candy is rechts op het blog?
Er is een leuke prijs te winnen!
 
Maar ik zit weer op de praatstoel en daar komen jullie natuurlijk niet voor want het is gewoon tijd voor de Top 3 natuurlijk .
 
Dus hier komt hij dames tromgeroffel.....
 
Nummer 1.
 
 
 
Nummer 2.
 


Plony (hoi hoi)
 
 
 
Nummer 3.
 
 
 
 
Tineke (lol)
 
 
Wat grappig 2 oud DT leden in de top 3.
Het moet niet gekker worden.
Hoe dan ook bewijst het dat we 2 Toppers helaas hebben laten gaan :-)
 
Van harte gefeliciteerd alle 3 jullie staan met recht vandaag in de spotlights!
Daarom krijgen jullie deze badge om evt. op je blog te plaatsen.
 
 
Nou dames ik heb weer zin in de nieuwe Challenge.
Maak een creatie met als thema:
 
Zomer.
 
Veel knutselplezier succes met de challenge en tot morgen .
 
Groetjes Hanneke
 
 

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten, mooie top 3 ☺

    Groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jippie, ik sta in de top 3 bovenaan! Dank jullie wel! Ik neem de badge mee!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Hanneke dat een kaartje van mij in de top-3 staat. Dank je wel meid!
    Ook Elise en Plony gefeliciteerd met jullie prachtige kaartjes.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige top 3 en welverdiend ook, proficiat dames!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle drie gefeliciteerd
    Het zijn prachtige kaarten .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Elise en Tineke met jullie top-3 plaats en dames van het Hobbyhome DT....dankjewel! Helemaal heppie!!!!!
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie top drie! Gefeliciteerd allemaal! Echt verdiend!
    Enne een leuke nieuwe challenge, ga mijn best weer doen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create