Volgers

woensdag 18 september 2013

Snowy Tilda



Hallo allemaal,

Een tijdje geleden heb ik bij Hanneke allemaal leuke nieuwe spulletjes gekocht om mooie winterse kaartjes mee te maken, en al deze spulletjes heb ik dan ook gebruikt op dit kaartje. Het is alleen toch weer een kerstkaartje ipv een winterkaartje geworden terwijl dat eigenlijk helemaal mijn bedoeling niet was.
Ach...heb er nog genoeg nodig dus deze zal ook wel een bestemming krijgen.
Het gebruikte papier is van Joy en heet Winter Paper blok. Ook het merendeel van de gebruikte stansen is van Joy, ik heb de ijskristallen rand , en de losse ijskristallen van 40, 50 en 60 mm gebruikt.
Verder nog de hulsttakjes van Marianne Design, een postzegelstempeltje van whimsy en de Bingo kaarten van Joy.
Het sneeuwvlokje in Tilda haar hand heb ik bewerkt met Liquid Applique en de bloemen komen bij WOC vandaan. De parelkristalletjes kwam ik laatst tegen op de beurs in Den Bosch, vond deze zo leuk dat ik daar maar wat van ingeslagen heb, maar blijkbaar toch niet genoeg want ben er al weer bijna doorheen.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,
Diana
xxx

6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kerstkaart, prachtig in het blauw / wit
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, zo mooi gemaakt! Ja soms komt er iets anders onder je handen vandaag dan wat gepland was maar hij is wel schitterend hoor.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het weer een prachtige kaart, ondanks dat hij eigenlijk zo niet gepland was ;)
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi
    wat een prachtige kerstkaart en die stansen zijn ook zo mooi .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige winterse kerstkaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create