Volgers

vrijdag 13 december 2013

Nieuwe Challenge..

Goede morgen allemaal...

Vandaag is het weer Challenge dag..
Leuk leuk we hebben er weer reuze zin in !
Zo vlak voor de kerst hebben we weer een leuk idee om er weer een spannende challenge van te maken.

Maar natuurlijk hebben we eerst nog een winnaar van de challenge alles behalve een vierkante kaart..

De random heeft gedraaid en de winnaar is...



Van harte gefeliciteerd Wilma met het winnen van de leuke prijs!
We hebben een leuke badge voor op je blog.


 En natuurlijk laten wij de winnende creatie nog even zien..


In 1 woord geweldig.

Wauw !


En dan nu de nieuwe Challenge..

Deel de leukste creatie van het jaar 2013 met ons.
De leukste kaart ,het leukste cadeau , het leukste knutseltje het maakt niet uit alles mag.
Wat is jouw trots van 2013 ?

Hier zijn een paar voorbeelden van een paar van onze Dt leden en van het blog.










Zijn ze niet prachtig?

En natuurlijk hebben wij een leuke prijs voor jullie.





Een prachtige stempelset  van Joy Crafts..

Veel plezier met de nieuwe Challenge !
Let op deze  Challenge loopt t/m 31 December..
Op die dag maken wij de winnaar bekend.

(Vanavond komt de link in het bericht )


Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

15 opmerkingen:

  1. Wilma van harte, ja Wilma maakt heel veel mooie creaties, super! Gefeliciteerd.
    En wat een leuke nieuwe challenge! Je mag dus in dit geval terug linken? Als ik het goed begrijp? Wat je het leukste vond afgelopen 2013.
    En wat een geweldige mooie prijs stellen jullie beschikbaar, wow!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Wilma met winnende kaart, erg mooi is die en nu moet ik ook maar eens op zoek naar mijn mooiste kaart hihi, komt het er misschien eindelijk weer eens vasn om mee te doen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Wilma, superleuk dat jij gewonnen hebt met je prachtige creatie. Natuurlijk is het ook geweldig dat Hobbyhome dit weer mogelijk maakt;)
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww superdesuup asjemenou, wat ben ik weer blij met de gewonnen prijs. Jullie maken het natuurlijk wel mogelijk en daar ben ik jullie dankbaar voor. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke challenge deze keer !! Jullie kaarten zijn ook om trots op te zijn . . prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat Wilma!
    Erg leuke en speciale challenge met leuke voorbeelden dames!
    Ik vond het moeilijk om iets te kiezen maar heb van mijn blog hetgene gekozen dat me het meeste uitdaagde namelijk een mini maken in een notendop.
    Succes iedereen en een heel fijn weekend met heerlijke feestdagen op het eind van het jaar.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb mijn blogberichten van het afgelopen jaar eens langs gelopen en ik heb gekozen voor het indiaantje. Waarom deze? Deze doet me weer denken aan de vakantie. Het veertje bracht ik toen mee naar huis met deze kaart al in mijn achterhoofd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo dames DT,
    Wilma van harte met je prachtige winnende kaartje!
    En wat een leuke challenge is dit en met trots laat ik nog een keer mijn mooie klos zien en al dat moois wat er op zit, heel veel werk is het geweest. En omdat er toen veel bloggers op vakantie waren, wil ik hem graag nog een keer laten zien!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb voor de mooiste gekozen voor deze baby kaart de baby op het kaartje ben ik zelf groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee. Vanzelfsprekend komen alle fotoos van je kaarten voorbij, dus het was best wel even zoeken, maar zelf heb ik een kaartje uitgezocht, wat ik met zoveel plezier heb gemaakt en dat ik echt wel de mooiste van dit jaar vind. Ik vind jullie challenge weer erg leuk. Veel succes. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. PS. Wilma wat leuk dat je met deze mooie creatie in de prijzen viel. Dik verdiend. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is echt een hele leuke challenge. Ik heb mijn eerste criss cross kaart geplaatst. Deze vind ik zo super mooi. Mooie warme kleuren. De details vind ik ook zo mooi ook al zeg ik dit van mezelf hmmm.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuk idee! en het team heeft ook zulke mooie creaties uitgezocht.
    fijne dagen toegewenst en een goed 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd Wilma!
    En nu uitzoeken welke creatie ik zelf het mooiste vind geworden van het afgelopen jaar.
    Er zitten best wel een aantal tussen die voor deze uitdaging geschikt zijn, maar uiteindelijk is het deze geworden omdat paars wel een van mijn favoriete kleur is.
    Dames van het team, ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een gezond en creatief 2014.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat Wima, je creatie is ook beeldig!!!
    Hele leuke challenge. Kiezen is nooit eenvoudig maar dit kaartje gemaakt voor de 29e verjaardag van dochter Sylvia heb ik met zo veel liefde en plezier gemaakt dus dit moest het zijn!
    Fijne jaarwisseling en goed 2014!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create