Volgers

vrijdag 21 maart 2014

Challenge gebruikt een knoop, bling en een strik

Hoi allemaal de Challenge is weer gesloten !

En dat betekend tijd voor weer leuke nieuwe ideeen ..
Maar eerst de random winnaar bekendmaken natuurlijk.
Wat zijn er veel mensen die een creatie hebben gepost geweldig.
Nou daar komt ie dan de winnaar is geworden....



Van harte gefeliciteerd Je@net
Deze badge is voor jou !


En natuurlijk showen we de leuke creatie nog even aan jullie .


Wat een plaatje is het geworden super .
En dan nu de nieuwe challenge...



Hallo allemaal,

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start, met dit keer als thema: gebruik
een knoop, bling en een strik of een meervoud ervan. Het mogen natuurlijk ook meerdere knopen worden, maar alle drie de thema's moeten te zien zijn op je creatie, ik hoop dat jullie weer allemaal mee gaan doen!

Voor mij betekend dit tevens de laatste keer dat ik een kaart laat zien op dit blog, want diegene die mij volgen, hebben al kunnen lezen dat ik er voorlopig mee stop. Ik ga mijn oude passie poppenhuizen en miniaturen weer oppakken en ben dan ook alweer druk bezig, met het maken van de mini's en de poppenhuizen die vragen er gewoon om, om alles in te richten:)

Ik wens jullie veel succes met de challenge en wil jullie allemaal bedanken 
voor het volgen en de lieve reacties!!!

Groetjes Tinie



Natuurlijk kunnen jullie een leuke prijs winnen !


Veel knutselplezier..

Team Hobbyhome-hobbyartikelen



Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

6 opmerkingen:

  1. Wauw...hoe leuk is dat!
    Bedankt!
    En wat een gave nieuwe uitdaging weer en een prachtige voorbeeld creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Je@net en wat een leuke nieuwe uitdaging met bijbehorend prachtig voorbeeld.
    fijn weekend, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Jeanet! En de uitdaging is weer geweldig. Ja ik ben snel..en heb de mijne al klaar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt ik doe weer graag mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Jeanet, gefeliciteerd..ik doe graag weer mee aan de nieuwe challenge, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart gefeliciteerd en ik ben er bij hoor met de volgende challenge :)

    Grtjs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create