Volgers

zondag 4 januari 2015

Extra Challenge mooiste creatie van 2014 !

Hoi Allemaal.

Even een reminder van de extra challenge !

Natuurlijk gaan we er nog iets leuks van maken zo op het eind van het jaar op het cards2Create blog.
Een leuke extra Challenge met de mooiste creatie van 2014.
Jullie kunnen heerlijk rondkijken naar al het moois wat jullie het afgelopen jaar hebben gemaakt en die creatie waar je helemaal trots op bent of een creatie die je een speciaal gevoel geeft plaatsen hier op het blog.
Wij gaan er een random winnaar uit kiezen ( want dit wordt écht te moeilijk om te kiezen ) die krijgt van ons een leuke prijs deze mooie Spellbinder mal !

Shapeabilities S4-402 2013 Holiday Trees
Deze Challenge duurt t/m 4 Januari.
Wees er dus snel bij en mis deze leuke prijs niet!
*Enige voorwaarde voor deze Challenge en leuke prijs is dat je ons nieuwe logo op je blog neerzet en volger van ons bent.
www.cards2create.nl
Heel veel plezier met het kiezen van je creatie en fijne dagen.
Team Cards2create


Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
If this widget does not appear, click here to display it.

13 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! En wat moeilijk om je leukste er uit te kiezen. Ik had jullie oude banner al op mijn blog staan dus deze even aangepast!

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke extra challenge. Maar o zo moeilijk om te kiezen. Maar na lang wikken wegen gekozen voor mijn lente magnolia kaart. Ik vind hem persoonlijk erg mooi en ik hou van het seizoen "lente" ben daar ook nog eens in jarig.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om eens terug te zien op het jaar 2014. Ik heb gekozen voor een vrolijke verjaardagskaart.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge, ik heb gekozen voor mijn eerste gepimpte MDF-vlinder...
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enige challenge , hoop dat m.n mooiste kaart erbij komt .
    Groetjess Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg! Heel moeilijk om te kiezen, maar ik heb de boekkaart gekozen die ik voor mijn vader maakte. Daar ben ik trots op en hij heeft het al langer dan een half jaar op de schoorsteenmantel staan...Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee,ik heb mijn mooiste erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf idee...mijn mooiste staat erbij. Bedankt voor deze kans!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee, ik heb al mijn kaartjes op mijn Blog nog eens bekeken en ik vond deze toch wel erg mooi!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke challenge, maar moeilijk om te kiezen. Ik heb er een leuke maritieme kaart opgezet.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke Challenge, maar wat is dat moeilijk om er één uit te kiezen van een heel jaar!!!
    De kerst is nu voorbij en ik ga dit keer voor de liefdeskaart. Onze zoon gaat namelijk dit jaar trouwen en vindt dit wel toepasselijk.
    Nieuwe logo staat al op mijn blog.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Please delete #26 - I'm sorry, but I put it in the wrong place. x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. onee net te laat om mee te doen getsie nou ja pech. succes allemaal gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create