Volgers

vrijdag 13 februari 2015

Challenge #19: zwart-wit en één andere kleur

Goedemorgen kaartenmaakfans,

Vandaag is het weer tijd om de nieuwe challenge bekend te maken. Maar dat doen we natuurlijk niet voordat we de Random Generator een winnaar hebben laten bepalen voor de 18e challenge met als thema 'Vintage'. Wat hebben we veel mooie creaties voorbij zien komen!

Superleuk dat jullie met zovelen hebben meegedaan!

Dit is de winnaar deze maand....

Gefeliciteerd Tietje! Mail je ons even voor je prijsje?

Dan nu het thema voor de nieuwe challenge!! En dat is een kleurenchallenge:

Maak een creatie met de kleuren zwart en wit en één andere kleur.

Dit is mijn voorbeeldkaartje:


De digi is 'Latte' van Saturated Canary.

De volgende producten uit de webwinkel heb ik gebruikt:
- Kant

Dit is de leuke prijs die jullie kunnen winnen..

Stamp Violet Valentine

We hopen dat jullie weer in grote getale gaan deelnemen aan onze nieuwste challenge!
Jullie kunnen 4 weken lang meedoen tot 13 Maart!!

Lieve groet, Nicolette

Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
If this widget does not appear, click here to display it.

9 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeeldkaart en wie heeft er gewonnen?
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tot wanneer loopt deze challenge?
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeeldkaart, maar ik denk dat de blogpost nog niet helemaal af is. De linky mist en ook de winnaar van de afgelopen keer.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag dat ik gewonnen heb Hoe leuk is dat.
    ik heb al een mailtje gestuurd.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe kan ik aan de Challenge mee doen? Geen idee hoe ik het kaartje kan plaatsen maar heb wel al een leuk kaartje gemaakt..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen dames,
    heb mijn kaartje voor de challenge geplaatst,
    groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen dames,
    heb mijn kaartje voor de challenge geplaatst,
    groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create