Volgers

vrijdag 28 augustus 2015

Challenge 26 en de winnaar challenge 25

Hallo allemaal,

Zo de vakanties weer achter de rug, hopelijk hebben 
jullie allemaal genoten van het mooie weer, 
met een enkele regendag dan.

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge, 
maar natuurlijk eerst de winnaar van 
challenge 25, en dat is geworden..




van harte gefeliciteerd met je prijs, 
neem je even contact op met bovenstaand mailadres?

En dan nu challenge 26, ik zou heel graag willen zien een ...

WITTE kaart met 1 ander kleur !

Ik heb gekozen voor een kerstkaart, maar
je mag natuurlijk ook een andere kaart/creatie maken.



Voor deze kaart gebruikte ik de volgende materialen:
Embosfolder: Yvonne Creations Playfull Winter
Sterrenmal:  Nellie Snellen
Tekst:  MD
Hulsttakken: Expressions Creations
Sneeuwvlok/ sprietjes: Crealies
Ice Cristals: Joy 6002/2054

Ik hoop weer op heel veel deelnemers, en
zeer benieuwd wat jullie gaan maken.
Je kunt meedoen tot 25 September!

En dit is de prijs die jullie kunnen winnen..

Joy! stempel kransen

Groetjes Lia
Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
If this widget does not appear, click here to display it.


5 opmerkingen:

  1. Gefelciteerd Alexander. Mooie kaart. En de volgende challenge is een echte uitdaging. Ik ga er eens mee aan de slag. Mooie voorbeeldkaart Lia!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd Alexander
    en wat een schitterende voorbeeldkaart
    ik heb mijn kaartje ook geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Alexander! Je kaart is prachtig.

    Leuke nieuwe challenge Lia en een prachtige voorbeeldkaart.

    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Alexander met je prijs, en dames bedankt voor jullie berichtjes op mijn kaart!
    Lieve groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Who gewonnen! Wat leuk.
    Ook een leuke nieuwe uitdaging
    Groet, Alexander

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create