Volgers

zondag 18 oktober 2015

Herfst ................



Hallo luitjes,

Het is alweer zondag en nog niet mijn beurt om een creatie te laten zien.
Ik had laatst bij Hanneke weer allerlei leuke mallen besteld en ben daar lekker mee in de weer geweest. Nu met het herfstachtige weer vond ik dit kaartje wel heel toepasselijk.

De volgende materialen heb ik gebruikt.
Silhouette snijmachine
(het blad, boompjes, en spinnenweb)
De leuke egel van Marianne Design. Je kan altijd even aan Hanneke vragen om wat te bestellen wat niet in de shop staat.
Die hele leuke blaadjes komen ook bij Hanneke vandaan kan ze alleen niet zo snel vinden in de shop.


Ze heeft nu een leuke korting in de webshop in de hele maand oktober, maar liefst 20%

De kortingscode is : Herfst


Ik zou zeggen snuffel lekker rond en laat die korting niet lopen.

Fijne zondag nog allemaal lieve groet,
Petra.

3 opmerkingen:

  1. Prachtig herfststukje Petra, heel mooi met de spinnenwebben egel etc. Top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg, en wat een leuke tekst,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create