Volgers

maandag 16 november 2015

Ice cream.......


Hallo allemaal,

Met de kaart neem ik alvast van jullie. Het is het laatste kaartje wat ik jullie mag laten zien.
We nemen afscheid van elkaar en dit is niet leuk voor jullie bloggers maar ook niet voor ons als team. 
Geen kaarten meer plaatsen voor dit blog en niet meer jullie lieve en leuke reacties lezen. Niet meer al jullie mooie creaties bewonderen tijdens de challenge. Wat heb ik hiervan altijd genoten en wat hebben wij elkaar geïnspireerd.

Wat hebben we door de jaren een hoop DT maatjes gehad en ik wil dan ook iedereen bedanken die dit blog tot een groot succes heeft gemaakt.

Ik ben begonnen hier op 24 januari 2013 met een vrolijke kaart van Mo Manning.


 Ik sluit af met dit kaartje en het ijsje symboliseert de zoete herinnering die ik heb van dit blog.


Het is nog niet voorbij we draaien nog een paar dagen door. Vergeten jullie niet om in onze webwinkel te kijken! De kortingen zijn hoog en op=op!
Ook kunnen jullie nog meedoen met onze challenge met de uitdaging muziek

Ik wens iedereen veel geluk, liefde en gezondheid in de toekomst.
Lieve groet,
Petra



4 opmerkingen:

  1. Hoi Petra, bedankt voor je leuke kaart ook al is het de laatste via dit blog. Het is wel een lieverd! Dank voor de inspirerende kaartjes en ik wens jou ook veel geluk, liefde en gezondheid. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra, bedankt voor je leuke kaart ook al is het de laatste via dit blog. Het is wel een lieverd! Dank voor de inspirerende kaartjes en ik wens jou ook veel geluk, liefde en gezondheid. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Ela voor je lieve berichtje. Het gaat je goed.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor de inspiratie. Wie weet komt er weer wat nieuws op je pad...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create