Volgers

maandag 31 december 2012

31-12-2012



Het is vandaag alweer de laatste dag van 2012........
Wat is het jaar weer snel voorbij gegaan. Ik hoop dat jullie allemaal terug kunnen zien op een geweldig jaar.
Wat ons hobbyhomehobbyartikelen-blog betreft denk ik dat we niet mogen klagen, in juli gestart en nu bijna 200 trouwe, lieve volgers.......wat een feestje!
Wij willen op deze laatste dag van het jaar nog even wat gezelligs doen en nu hebben wij bedacht dat het misschien leuk is om een Mr.linky te plaatsen waar jullie, als je dat leuk vindt, je blog kunnen linken om in 2013 bij ons als extra gastdesigner mee te draaien voor 2 maanden.
Als we 200 volgers hebben dan sluiten wij de link en laten we de random kiezen wie er gastdesigner gaat worden.
Je hoeft dus alleen je blog te linken en iedereen heeft gelijke kansen want wij gaan niet zélf kiezen maar dat doet de random voor ons.
Wel graag zorgen dat het hobbyhomeblog in de zijkant van je blog staat en natuurlijk volger zijn/worden maar dat spreekt voor zich zou ik zeggen.

Dan rest mij nog om iedereen die ons is gaan volgen heel hartelijk te bedanken, zonder jullie zijn wij nergens dus we zien jullie graag in het nieuwe jaar weer terug!!!!

Allemaal een hele fijne jaarwisseling en een heel goed begin van 2013 en ik wens iedereen dat het nieuwe jaar een geweldig jaar mag worden met gezondheid, geluk en natuurlijk creativiteit....ook namens ons Designteam die graag weer hun beste beentje gaan voorzetten in 2013 om jullie mooie voorbeelden te laten zien.
Doe voorzichtig en tot morgen, dan zijn wij er weer met een nieuwe challenge.


Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

12 opmerkingen:

  1. Ik wil jou ook een heel liefdevol en vooral gezond 2013 wensen,
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De allerbeste wensen voor een heel mooi 2013,
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil jouw ook een gelukkig, gezond en creatief 2013 wensen.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De aller beste wensen en een creatief nieuw jaar
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk idee volger ben ik al (natuurlijk)en bij deze wens ik je een heel fijn uiteinde en een gelukkig en creatief 2013 toe.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, dat het een mooi, gezond en creatief jaar mag worden!
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De allerbeste wensen voor een gelukkig, gezond en creatief jaar.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha laat ik eens gek doen zo op de laatste dag van het jaar, heb mijn linkje geplaatst. Ik wil jullie bedanken voor alle leuke challenges en mooie kaarten die jullie ons telkens laten zien, helemaal super. Een hele fijne jaarwisseling en op naar een super 2013.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een gelukkig gezond en natuurlijk
    creatief 2013
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nog maar 1 volger te gaan....en dan gaat het erom spannen....spannend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create