Volgers

vrijdag 20 november 2015

Bye Bye Challenge en de winnaar van...........


Hallo allemaal,

Vandaag hebben wij (het DT team) een
gezamenlijke laatste challenge bedacht, nl.
een bye bye challenge.

Bij de deze challenge mag alles, wat jullie maar leuk vinden.

Maar natuurlijk hebben jullie nog de winnaar tegoed,
en dat is geworden Ellen !


Van harte gefeliciteerd met je prijs, wil je Hanneke even mailen?

Zoals jullie inmiddels wel bekend is, heeft
Hanneke het moeilijke besluit genomen met haar webshop te
stoppen.

Heel jammer voor haar en ons, maar ook voor jullie, 
wat hebben wij genoten
van jullie prachtige creaties, zo leuk!!


Dit is deze keer mijn bijdrage, een mooie 
kerstkaart, al zeg ik het zelf.

Lieve groetjes Lia
***********************************************************


Voor deze laatste challenge heb ik een "Lief" kaartje gemaakt.

Liefs Cobie
***********************************************************

Dit is mijn bijdrage voor deze laatste challenge.
Met dit kaartje wil ik iedereen alvast een heel gelukkig nieuwjaar wensen!

Groetjes

*************************************************************


Dit is mijn bijdrage voor de allerlaatste challenge.
Een lief herfstkaartje met een grappige Bestie.

Liefs Wilma

*************************************************************


Voor de laatste challenge heb ik een kerstkaart gemaakt.

Groetjes Ina

********************************************************* 
                 
Hier is mijn kaartje voor de laatste challenge.
Een kerstkaartje met een prachtige Lacy Sunhine image.

Liefs,
Kitty

*********************************************************



Dit is mijn laatste kaartje geworden voor de laatste challenge.
Liefs,
Petra

********************************************************* 

En dit is de prijs die jullie kunnen winnen

Joy! stencil dennenbomen open up

Doen jullie allemaal nog éénmaal mee?

De challenge loopt tot Woensdag 23 December !!



Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
If this widget does not appear, click here to display it.


13 opmerkingen:

  1. Mooi hoor!!
    Groetjes Petra
    pvscreativelife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alle dames van het DT...enorm bedankt voor jullie prachtige voorbeeld kaartjes iedere keer, heel erg jammer dat Hanneke dit moeilijke besluit heeft moeten nemen...ik wens je veel succes met alles wat je nog verder ga doen in je leven en we zien elkaar hopelijk nog wel terug in blogland! Vele DT dames zie ik zeker nog terug op de blogs! Succes met de laatste Challenge!!!! Buy Buy allemaal!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Gerie,

      Ik heb het een kleine twee jaar mogen doen en heb het altijd met veel plezier gedaan. Ik denk dat ik mag spreken voor het hele team. Ook altijd jullie reacties, ik heb ze met veel plezier gelezen maar ook de reacties die jullie aan mijn teammaatjes gaven. Tot ziens in blogland.

      Lieve groet,
      Petra

      Verwijderen
  3. jammer dat jullie stoppen net de challengeblog. en jammer dat de web shop sluit.
    ik doe nog heel graag een keer mee voor de laatste keer.
    allemaal heel veel succes. en jullie hebben weer mooie voorbeelden gemaakt.

    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik zal jullie creatieve dt creaties en dit blog gaan missen.
    Altijd even gezellig overal op klikken en kijken naar alle mooie inspirerende voorbeelden.
    Ik heb er zeker van genoten en hoop dat jullie deze hobby zeker nog lekker voor jezelf blijven doen maar daar twijfel ik niet aan.
    Ik heb graag mee gedaan en doe zeker deze laatste keer ook mee.
    Tot ziens op de blogs allemaal!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel team voor al het moois wat jullie lieten zien en de leuke challenges.
    Ik weet zeker dat ik dit ga missen. Maar ik zie jullie wel op jullie blogs.
    Hanneke bedankt. Is geen makkelijke keuze geweest voor je net wat hier te lezen is op dit blog al eerder..
    Graag doe ik nog mee met de aller laatste challenge.
    Gr oetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat jammer dat jullie gaan stoppen ik heb altijd genoten van jullie mooie creatie,s ik wens hanneke heel veel sterkte en doe nog graag een keertje mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat dit een bye bye challenge is!! In ieder geval bedankt alle prachtige voorbeelden en heel veel succes met alle dingen die nog worden ondernomen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb er zojuist een kaart bijgezet. Ben benieuwd. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo jammer dat dit mooie challenge blog gaat verdwijnen!
    Ik heb ook genoten van jullie creatieve inspiratie dt dames...weet zelf ook hoe moeilijk het soms is om steeds maar weer op nieuweideetjes te komen maar dat is jullie super gelukt!
    Succes allemaal en nog heel veel gezellige creatieve uurtjes gewenst!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad, Mooie kaarten van het team. Elk zo verschillend.
    Dank jullie wel voor alle inspiratiekaarten die jullie hebben gemaakt voor dit blog.
    Ik wens jullie veel succes!
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer, de laatste....jullie veel succes met alles wat op jullie pad komt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create