Volgers

maandag 1 april 2013

Challenge April

Vrolijk Pasen !

Het is alweer Pasen (al lijkt het wel kerst buiten ).
Tijd voor gezelligheid en natuurlijk leuke paas kaarten !
De DT leden hebben al wat leuke creaties laten zien op het blog .

Ook gaan we vandaag weer de winnaar bekend maken van de Challenge van Maart.

De winnaar van de Challenge "Schudkaart" is geworden..

Claudia .

Van harte Gefeliciteerd met het winnen van je prijs!

Via Contact in het menu kun je ons je gegevens mailen voor je leuke prijs.
Ook hebben we een leuke Badge voor op je blog.


En dan nu de nieuwe Challenge van April..


Maak een leuke Magnolia Creatie met Glitters..
Dat is vast wel een Challenge waar iedereen mee uit de voeten kan :-)

Hier hebben we de creaties van ons DT en alle Gasten.





Petra


Joke


Hanneke


Diana


En tot slot een leuk paasmandje van Inge Creabea !



Natuurlijk is er weer een leuk prijs te winnen !




Heel veel plezier met deze leuke uitdaging !

Lieve groetjes




Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

10 opmerkingen:

  1. Een hele leuke challenge en jullie hebben weer schitterende voorbeelden gemaakt.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge en prachtige voorbeelden.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst Claudia van harte gefeliciteerd met je winnende kaart. De nieuwe challenge vind ik weer erg leuk, ik ga dan ook mijn best weer doen om mee te doen, wat een prachtige voorbeeldkaarten zij het weer, dames van het DT, jullie hebben weer super je best gedaan, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt, super dames.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Leuk om te zien dat ik de vorige challenge het gewonnen. Met deze challenge doe ik natuurlijk ook weer graag mee.
    De voorbeeldkaarten van de DT team zijn weer supermooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke opdracht en prachtige voorbeeldkaarten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten staan er weer.
    Leuke uitdaging . De mijne is er weer bij.

    Fijne dag en groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeeld kaarten dame,s,mijn kaartje heb ik ook weer geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo dames, wat een prachtige voorbeeldkaarten! Ik zie dat mijn inzending twee keer is doorgekomen....dat was natuurlijk niet de bedoeling! Ik krijg 'm zelf helaas niet verwijderd...
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie voorbeeldkaarten en een leuke challenge.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create