Volgers

vrijdag 23 augustus 2013

Nieuwe Challenge bedacht door Petra !

Vandaag zijn we er weer met de winnaar van de Challenge "Zomer "
De random heeft gedraaid en de winnaar is geworden.....

Van harte gefeliciteerd Ellie  met het winnen van de leuke prijs!
Dit is de prachtige creatie van Ellie.

Mail je even je gegevens dan gaat de prijs op de post.
Deze Badge is voor jou!
Hallo Allemaal!


Vandaag start er ook weer een nieuwe challenge.
Aan mij de eer om een onderwerp te kiezen en dat is geworden ...

"Bingo"


Ik wil jullie graag uitdagen om allemaal een creatie te laten zien met behulp van de Bingo.

Alles mag, horizontaal, verticaal en diagonaal. Alhoewel er één diagonaal afvalt. Je mag natuurlijk ook alles gebruiken zoals ikzelf heb gedaan.









Ik heb dit keer voor een digi gekozen van Kenny K en deze dame is gekleurd met de Faber Castell Kleurpotloden. De volgende kleuren heb ik gebruikt.

Haar:191-126-193-192-181

Huid: 102-132-131-190
Lip: 133
Paars:247-137

Hier nog even de digi van dichtbij.



Verder heb ik de volgende materialen gebruikt.
De achtergrond is met memento inkt gestempeld en de zijkanten afgewerkt met Distress inkt.
De digi heb ik uit gestanst met Spellbinder Decorative Labels eight. De Sterren zijn uit gestanst van Nellie Snellen en bewerkt met embossing poeder. De ster met tekst is gemaakt in Word en is bewerkt met een glossy embossing poeder. De leuke charm komt ook bij Hanneke vandaan. Het roosje en het lint komt uit eigen voorraad.



Dit is de prijs die jullie kunnen winnen...


2 Nieuwe Joy mallen!

Jullie hebben tot en met 6 september tot 20.00 de tijd om mee te doen met deze challenge. 
Ik hoop dat jullie allemaal mee doen en kijk uit naar alle mooie creaties.

Nog een hele fijne dag en bedankt weer voor je bezoek aan het HH-blog.

Liefs,
Petra


Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
For best results, use HTML mode to edit this section of the post.

7 opmerkingen:

  1. Prachtige winnaar!
    Leuke nieuwe challenge jammer dat ik geen stempels van de middelste rij heb, next time

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verrassing dat ik heb gewonnen super leuk. Ik ga jullie gauw mijn gegevens sturen. Het prijsje is erg leuk hartelijk dank hiervoor.

    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Ellie, wat leuk voor je. Ook heel fijn dat hobbyhome dit doet en de nieuwe voorbeeldkaart is weer prachtig!
    fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb een poging gedaan om een kaart te maken volgens de gingo..
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge, heb mijn kaartje gelinkt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge met prachtige voorbeeld kaarten. Ik heb mijn kaart geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi voorbeeld kaartje Petra en ik doe gezellig mee!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create