Volgers

zaterdag 14 december 2013

Top 3 Challenge alles behalve vierkant..

Hoi allemaal het is weer weekend !
 
Heerlijk lekker uitslapen en even tijd voor jezelf..
Voor velen van ons betekend dit weekend de kerstboom opzetten en de lichtjes weer in huis.
Gezellig deze tijd van het jaar..
 
Natuurlijk gaan we ook nog genieten van de top 3 gekozen door ons Design Team.
 
Daar komt ie dan...
 
 
Nummer 1.
 

 
 
Nummer 2.
 
 
 
 
Nummer 3. gedeelde plaats :-)
 
 
 
 
Nummer 3.
 
 
 
 
 
Wauw Dames helemaal geweldig !
 
Er zijn ook echt weer prachtige creaties gepost..
En nieuwe volgers leuk leuk..
 
Heel fijn weekend allemaal en natuurlijk alvast hele fijne feestdagen !
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Goedemorgen ladies, allereerst wil ik de andere dames, Linda, Astrid en Tineke, felicteren met hun genoemde plaats van deze challenge... hele mooie kaarten zijn er gemaakt gefelicteerd hoor! en vind het super dat ik ook uitgekozen ben natuurlijk... ! dankjulliewel ...en mijn vraagje is hoe ik contact met jullie op moet nemen.

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik in de Top 3 ben beland. Andere dames ook van harte gefeliciteerd. Wat een prachtige creaties zijn er gemaakt.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk dat mijn creatie in de top 3 staat. Dank je wel meiden van het team!
    Ook de andere meiden van de top 3 gefeliciteerd.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk om in de top 3 te staan, dank jullie wel. ook de andere dames gefeliciteerd
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met jullie winnende kaarten, ze zijn echt prachtig, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create