Volgers

vrijdag 18 april 2014

Nieuwe Challenge bij Hobbyhome-hobbyartikelen.

Hoi allemaal..




Goede morgen allemaal !
Het is weer weekend Paasweekend..
Een lekker weekend met een paar extra vrije dagen.
Lekker tijd om heerlijk aan de knutsel te gaan of te neuzen achter de computer.
Om jullie op leuke ideeen te brengen hebben we weer een nieuwe Challenge voor jullie.


Natuurlijk laten we eerst nog de winnaar zien van de vorige Challenge.




De random winnaar is geworden....





Van harte gefeliciteerd Tineke met het winnen van de leuke prijs.
Dit is de winnende kaart..



Prachtig wat een werk maar zo leuk gedaan !

En nu op naar de Challenge van deze maand..






Hallo allemaal,







Vandaag start er weer een nieuwe challenge en dit keer mocht ik het thema bedenken.


 Ik heb gekozen voor:






"Bloemen"

Gebruik bloemen op je kaart. Niet zo moeilijk, toch. Doen jullie weer gezellig mee?
Deze Challenge duurt 4 weken !


Als voorbeeld heb ik deze kaart gemaakt.










Onderstaande artikelen kan je vinden in de webshop:
Creatables stencil anja's vintage swirls




Natuurlijk kunnen jullie een leuke prijs winnen..


 


Bedankt voor jullie bezoekje en nog een hele fijne dag.


Liefs,
Nans



Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
If this widget does not appear, click here to display it.

8 opmerkingen:

  1. Weer een leuke en vrolijke challenge ... groetjes Antoinette en mijn kaartje staat klaar,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig voorbeeld Nans! Doe graag mee met dit leuk thema. Ik heb mijn easel kaart inmiddels geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heb ik net gelezen dat ik in de top-3 zit met mijn drieluik.... en lees ik nu ook nog dat ik bovendien ook de winnaar ben... Helemaal superleuk!!!
    Ik ga je even mailen Hanneke.
    Een leuke challenge weer met een schitterende voorbeeld.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig voorbeeld en met bloemen is altijd leuk natuurlijk. Fijn Paasweekend, liefs Hanny, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Tineke! Prachtige kaart! Nieuwe ronde nieuwe kansen. Vrolijk Pasen allemaal. Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze keer doe ik ook graag mee met deze leuke uitdaging! Weer genieten van dit prachtige voorbeeld. En nog veel grappiger is om te zien dat Tineke heeft gewonnen met deze schitterende kaart die bij mij nog altijd in de woonkamer staat te pronken!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb mijn kaartje geplaatst super leuke prijs is er te winnen.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik doe weer mee met deze challenge en complimenten voor de schitterende voorbeeld creaties.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create