Volgers

vrijdag 29 augustus 2014

Challenge nr 13

Hallo allemaal,


Vandaag starten we weer een nieuw challenge alweer nr. 13. 

Maar natuurlijk eerst de winnaar van nr. 12 'Alles mag'.


De winnaar is geworden ...



Van harte gefeliciteerd !
Mail je ons even voor je prijs?

 


Wat hebben we weer een prachtige creaties voorbij zien komen en willen dan ook iedereen bedanken voor het meedoen.

Ook alle nieuwe volgers willen wij welkom heten op het blog !



Deze keer mag ik weer de challenge bedenken en dit keer is het..

  "gebruik bloemen op je kaart"





Niet zo moeilijk dus doe gezellig mee!!

Deze challenge duurt 4 weken!!


Er is natuurlijk weer een leuke prijs te winnen.




Veel knutselplezier !

Team hobbyhome-hobbyartikelen.


Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
If this widget does not appear, click here to display it.

15 opmerkingen:

  1. Leuk ik ga ook eens meedoen. Loopt deze challenge 1 week ?
    Wat is de uiterste datum om je kaart te linken ?
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Veerle, je mag meedoen met 2 kaarten en de challenge duurt 4 weken.
      Groetjes Lia

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd Astrid en wat een prachtige voorbeeldkaart Petra. Leuke nieuwe challenge, fijn!
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd, Astrid, met je prijs!
    Mooie kaart voor de nieuwe challenge, Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Astrid van harte gefeliciteerd met je prijs, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Petra!
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, dat ik gewonnen heb. Ik ga gelijk mailen.
    Mooie kaart heb je gemaakt Petra.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blog, ik ga voor het eerst meedoen aan een challenge bij jullie ... hoop dat ik alles goed heb gelinkt. Ik ben benieuwd :-)
    Creatieve groetjes van Willeke .... http://lotusbloempjescreablog.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige voorbeelden!! Doe weer graag mee, en mijn creatie geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge en mooie voorbeelden.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik heb mijn kaartje geplaatst.Ik wil graag mee doen. Ze zijn allemaal heel mooi.
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag weer mee
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe ook mee met de challenge.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb de vorige challenge meegedaan en doe nu ook weer graag mee :-)
    creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige dt kaarten dames!
    Leuk een challenge met bloemen!
    Ik doe ook graag weer mee!
    Allemaal een fijne nazomerweek!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create