Volgers

vrijdag 16 januari 2015

Challenge nummer 18 !


Hoi allemaal.

Het is weer Vrijdag Challengedag.
Een heerlijk moment om het weekend weer bijna te beginnen.
Eerst gaan we nog een volger blij maken die een creatie heeft gemaakt voor de vorige Challenge.
Natuurlijk hebben we de random weer laten draaien om een winnaar uit te kiezen.

En de winnaar is Anita !


En dit is de mooie kaart van Anita.



Van harte gefeliciteerd met het winnen van de prijs !
Mail je ons je gegevens?


Nu op naar de nieuwe Challenge die ik deze keer mocht verzinnen.
Veel kijkplezier.
Het was even denken hoor om iets te verzinnen wat we nog niet veel hadden gehad om toch weer leuke frisse ideeen op te doen.
En het thema is (eerst honderd keer veranderd :-) lol )...

Maak een vintage Vintage kaart of creatie.

En dit is mijn voorbeeldkaart geworden.


Veel succes met het freubelen voor de nieuwe Challenge !
Ik hoop dat jullie boordevol ideeën zitten.
Jullie hebben weer 4 weken de tijd!


Natuurlijk heb ik weer een leuke prijs voor de winnaar..
Joy! stempel flowers

Fijn weekend en veel knutselplezier !
Team Cards2create
Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
If this widget does not appear, click here to display it.

16 opmerkingen:

  1. Wow, super gaaf, ik zie dat ik de random winnaar ben geworden!
    Dankjewel hiervoor!
    Ik heb al een mailtje gestuurd naar het adres bij contact, hierboven in de balk.
    Weer een leuke nieuwe challenge met een pracht van een voorbeeld.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Anita met je winnende creatie.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee Anita, van harte met je mooie winnende kaart! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anita van harte met je mooie kaart! Ik heb voor de nieuwe challenge mijn kaart geplaatst! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. okeee, twee keer gefeliciteerd dus Anita, ik had al gereageerd haha!

      Verwijderen
  5. Anita, van harte gefeliciteerd en wat een prachtige voorbeeldkaart. Leuke challenge
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anita gefeliciteerd hoor met je gewonnen prijs !!
    Lueke challenge hier met mooie voorbeelden.

    Warme wintergroetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anita proficiat!
    Ik hou erg van vintage dus ik moet haast wel mee doen met deze leuke challenge!
    Wat een prachtige creaties hebben de dames van het dt ook gemaakt!
    Iedereen een fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke challenge! Het thema vintage vind ik altijd leuk!
    Groetjes, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge dames, ik doe weer mee,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke challenge, ik kende dit blog nog niet, mijn inzending staat er bij!
    Leuke prijs en mooi voorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil graag met beide kaartjes uit mijn blogpost meedoen aan de challenge maar het is niet mogelijk om 2 kaartjes te linken met dezelfde URL.
    Ik weet niet of ze allebei tóch mee kunnen doen maar anders blijft het bij 1....
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik speel je vraag even door naar Hanneke Plony, groetjes Lia

      Verwijderen
    2. Heey Plony geen idee hoe ik het moet doen eerlijk gezegt :-)
      Tips zijn welkom...

      Lieve groetjes Hanneke

      Verwijderen
    3. Laat dit verhaal maar even zitten....ik heb gewoon nog een nieuwe bijdrage met een nieuwe link....dan doe ik dus mee met de kaart en met de baby-creatie...toch 2x in het rijtje hahaha.
      xxx Plony

      Verwijderen
  12. Een leuke challenge en mooie voorbeelden, dus heb mijn kaartje gelinkt!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create