Volgers

vrijdag 10 april 2015

Nieuwe Challenge 21 en winnaar........

Goedenavond allemaal,

door omstandigheden wat later dan normaal, maar
vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge,
maar voor we verder gaan natuurlijk eerst de winnaar van challenge 20,
ondanks het een vrij moeilijke uitdaging bleek,
hebben we veel mooie inzendingen gehad,
maar er kan er maar 1 de winnaar zijn en dat is geworden:

KAART NO: 21

Van harte gefeliciteerd  Wendy ,
je kunt binnen 1 week contact opnemen met Hanneke, via
het bovenstaande email adres, om je prijs te claimen.

En dit is de mooie kaart die Wendy maakte




En dan nu de nieuwe challenge,
deze is bedacht door mijzelf deze keer, en omdat het nu echt
lente is, heb ik opnieuw ook voor een lentekaart gekozen.



Ik vond het plaatje zo heerlijk fris.
Papier is uit mijn voorraad.
De bloemen zijn gecombineerd van Magnolia
met Crealies.


De challenge duurt weer precies 4 weken
tot 8 Mei.

En dit is de prijs die je kunt winnen


De mooie klaprozen clearstempel van Joy!

Ik wens jullie allemaal weer veel succes toe en 
hou even de spelregels in de gaten.

Fijn zonnig weekend!!

Groetjes Lia


Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
If this widget does not appear, click here to display it.

6 opmerkingen:

  1. Leuke opdracht en prachtig voorbeeldkaartje!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend jullie voorbeeldkaarten en ik doe ook graag mee!
    Fijne week en succes allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi IK heb nog een leuke lente kaart gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create