Volgers

vrijdag 31 juli 2015

Challenge #25 en winnaar challenge 24

Hoi allemaal,

De Challenge zit er alweer op..
Wat is de maand omgevlogen deze maand.
Helaas hebben er maar weinig mensen meegedaan aan de challenge.
Vast vanwege de vakantie of even geen puf om te knutselen.

Toch willen wij jullie weer uitdagen met een nieuwe Challenge 
maar eerst natuurlijk de winnaar van de afgelopen Challenge.


De winnaar is geworden:


Van harte gefeliciteerd Suzanna!

Mail je ons voor je prijsje?



Hallo Allemaal,

Het is nu aan mij de beurt om mijn eerste challenge te bedenken.
Er ging van alles door mijn hoofd en uiteindelijk heb ik een keuze gemaakt.
Iets wat ik zelf eigenlijk niet veel gebruik, dus heb ik mijzelf ook maar gelijk uitgedaagd.

De uitdaging is: "Gebruik zoveel mogelijk Kraft"



Voor mijn kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
- Embossing folder
- Witte stempelinkt
- Promarkers
- Witte distress marker
- Wit tule lint



En dit is de prijs die jullie kunnen winnen..


Joy! stempel old letter butterfly

We zijn benieuwd naar jullie creaties. Succes!

Liefs,
Kitty

Mister Linky's Magical Widgets -- Thumb-Linky widget will appear right here!
This preview will disappear when the widget is displayed on your site.
If this widget does not appear, click here to display it.

17 opmerkingen:

  1. Suzanna, gefeliciteerd!! Heel mooie kaartje.
    De nieuwe uitdaging is heel leuk! En de voorbeeldkaart is super!
    EN dan niet te vergeten de prijs. Ik ga mijn best doen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Suzanna!!
    Kitty je hebt een mooie voorbeeldkaart gemaakt, en een hele leuke challenge bedacht!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh super wat leuk dat ik gewonnen heb! ben er super blij mee!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd Suzanna!
    Hele leuke voorbeeldkaart Kitty en leuke uitdaging :-D
    Ik had net een kaart met veel Kraft gemaakt ;-).
    Dat heb ik ook nog niet zo heel veel gemaakt (met Kraft)
    Net geupload ;-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Suzanna, prachtig kaartje heb je gemaakt. Kitty een geweldig leuke kaart met ook alweer een top challenge, ikzelf gebruik heel veel kraft.
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Suzanna, leuke kaart heb je gemaakt.
    Ook de nieuwe uitdaging is erg leuk, ik ga proberen weer mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd, Suzanna. mooie kaart gemaakt.

    ook een hele mooie kaart als voorbeeld. mooi dat witte toevoeging.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Suzannna.
    Leuke challenge Kitty en prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Suzan gefeliciteerd. Je kaart is ook prachtig. Mijn kaart staat er ook bij voor deze uitdaging. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb mijn kaart geplaatst voor de nieuwe uitdaging.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat Suzan!
    Leuke challenge en prachtige inspiratie kaart!
    Ik doe ook graag mee.
    Fijne zomer weken
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Suzan, leuk. Ik doe ook weer eens mee, ben een tijd niet in Blogland geweest maar nu weer even wel. Mijn Tag heb ik toegevoegd en hopelijk voldoet hij aan de eisen. Groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOO ik kreeg van een andere site de melding dat ik een verkeerde link bij maar kaart geplaatst had dus kwam hier kijken of het ook verkeerd is. En ja hoor, verkeerde link naar mijn Tag. Sorry voor de overlast, ik heb hem opnieuw geplaatst nu met een goede link, zou je de andere willen verwijderen? Bedankt en een fijn weekend, liefs Hanny (haha dat krijg je er van als je een tijd niet meer op Blogger bent geweest:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Suzanne gefeliciteerd
    en wat een schitterend mooie voorbeeldkaart
    ook ik heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke opdracht en voorbeeld.

    Grotjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie ons Cards2Create blog bezoeken.
Wij zijn altijd blij om jullie leuke reacties te lezen.

Lieve groetjes Team Cards2Create